Blog
Információk klíma vásárláshoz

Klímaberendezések garanciális feltételei:
Klímaberendezések garanciális feltételei:
1 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre
Garanciális feltételek: http://www.samsung.com/hu/support/warranty/
Figyelem! Az import készülék esetén a Samsung Magyarország kiterjesztett jótállása nem érvényes, tehát ezen készülékek regisztrációja nem fog plusz garanciát eredményezni!
Az általunk importált készülékekre (modell AR4500), melyet nem a Samsung Magyarországhoz forgalomba, cégünk 2 év teljeskörű + 3 év kiterjeszhető garanciát ad.
Az import készülékek Garanciális feltételei, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/samsung-klima-regisztracio
1 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre
3 év teljeskörű, kiterjeszthető 10 évre
Figyelem! Az import készülék esetén a Toshiba Magyarország kiterjesztett jótállása nem érvényes, tehát ezen készülékek regisztrációja nem fog plusz garanciát eredményezni!
Az általunk importált készülékekre (modell "Mirai"), melyet nem a Toshiba Magyarországhoz forgalomba, cégünk 2 év teljeskörű + 3 év kiterjeszhető garanciát ad.
Az import készülékek Garanciális feltételei, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/toshiba-klima-regisztracio
2 év teljeskörű, a kiterjeszthető garancia modellenként változik. (lehet 5 és 10 év)
2 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre
Garanciális feltételek, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/korel-klima-regisztracio
3 év teljeskörű
2 év teljeskörű
Garanciális feltételek: http://midea.hu/guarantee
Garanciális feltételek: http://panasonics80.hu/
Garanciális feltételek: http://www.klimaregisztracio.hu/gree
Garanciális feltételek: http://www.klimaregisztracio.hu/carrier
Garanciális feltételek: https://www.fisherklima.hu/kiterjesztett-garancia
Garanciális feltételek: http://www.tpk.hu
Garanciális feltételek: https://www.fujitsuklima.hu/kiterjesztett-garancia
Garanciális feltételek: https://www.daikin.hu)
2 év teljeskörű
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával, vagy munkalappal igazolt karbantartás.
Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse!
A garancia érvényét veszti, ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget, vagy ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult, illetve,
hogyha a berendezést olyan személy helyezte üzembe aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal (zöldkártya).
Webáruházunk nem tartozik felelősséggel rendszertervezési hibából, szakszerűtlen szerelésből és mozgatásból, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
A jótállás érvényét veszti, ha a leszállított berendezéseket jogosulatlanul helyezték üzembe, vagy átalakították.
Kérjük a vásárlás után, a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.
Általános garanciális feltételek:
A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. Korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a vásárlás helyén érvényesíthet számla vagy blokk felmutatása esetében. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10 kg-ot.
A berendezés üzembe helyezése különleges szakértelmet kíván ezért, azt csak arra kiképzett szakember végezheti. A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.
A jótállási igényt csak a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a megfelelően kitöltött jótállási jegyet, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylatot. Az érvényesítés szempontjából nagyon fontos, hogy fel legyen tüntetve az üzembe helyezési szelvényen a beüzemelő zöldkártya száma és a neve (cég esetén pecsét).
A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!
Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a (jótállási jegy, számla, üzembe helyezési szelvény) készülék tulajdonosának a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.
Tekintettel arra, hogy a berendezések állás közben is romolhatnak ezért (ha a terméket nem helyezték üzembe) a vásárlást követő 30. nap elteltével megkezdődik a jótállási idő.
Kérjük a vásárlás után a berendezéshez mellékelt kezelési utasítását és a garanciafüzetet olvassa el! Kérjük, hogy a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszerviztől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.
A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni.
A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe!
A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő.
Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében.
Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.
A garancia megszűnéseinek okai (ha a megbízott szerviz bizonyítja):
nem rendeltetésszerű használat
szakszerűtlen kezelés
átalakítás
helytelen tárolás
elemi kár
helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény
az előírt karbantartás hiánya,
a karbantartás regisztrálásának hiánya
a karbantartás ténye nincs számlával alátámasztva.