Ön a szerelvénycenter webáruházban jár. Ha azonnali kérdése lenne, HÍVJON minket: 06-30-646-30-23 

Vagy írjon: szerelvenycenter@gmail.com

(Hétfőtől-Péntekig 8:00-16:00)

+36 (30) 646 3023

Hívás most:
Blog

Információk klíma vásárláshoz

P&S
Információk klíma vásárláshoz

Klímaberendezések garanciális feltételei:

Klímaberendezések garanciális feltételei: 1 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre Garanciális feltételek: http://www.samsung.com/hu/support/warranty/ Figyelem! Az import készülék esetén a Samsung Magyarország kiterjesztett jótállása nem érvényes, tehát ezen készülékek regisztrációja nem fog plusz garanciát eredményezni! Az általunk importált készülékekre (modell AR4500), melyet nem a Samsung Magyarországhoz forgalomba, cégünk 2 év teljeskörű + 3 év kiterjeszhető garanciát ad. Az import készülékek Garanciális feltételei, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/samsung-klima-regisztracio 1 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre 3 év teljeskörű, kiterjeszthető 10 évre Figyelem! Az import készülék esetén a Toshiba Magyarország kiterjesztett jótállása nem érvényes, tehát ezen készülékek regisztrációja nem fog plusz garanciát eredményezni! Az általunk importált készülékekre (modell "Mirai"), melyet nem a Toshiba Magyarországhoz forgalomba, cégünk 2 év teljeskörű + 3 év kiterjeszhető garanciát ad. Az import készülékek Garanciális feltételei, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/toshiba-klima-regisztracio 2 év teljeskörű, a kiterjeszthető garancia modellenként változik. (lehet 5 és 10 év) 2 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre Garanciális feltételek, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/korel-klima-regisztracio 3 év teljeskörű 2 év teljeskörű Garanciális feltételek: http://midea.hu/guarantee Garanciális feltételek: http://panasonics80.hu/ Garanciális feltételek: http://www.klimaregisztracio.hu/gree Garanciális feltételek: http://www.klimaregisztracio.hu/carrier Garanciális feltételek: https://www.fisherklima.hu/kiterjesztett-garancia Garanciális feltételek: http://www.tpk.hu Garanciális feltételek: https://www.fujitsuklima.hu/kiterjesztett-garancia Garanciális feltételek: https://www.daikin.hu) 2 év teljeskörű garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával, vagy munkalappal igazolt karbantartás. Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse! A garancia érvényét veszti, ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget, vagy ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult, illetve, hogyha a berendezést olyan személy helyezte üzembe aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal (zöldkártya). Webáruházunk nem tartozik felelősséggel rendszertervezési hibából, szakszerűtlen szerelésből és mozgatásból, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért. A jótállás érvényét veszti, ha a leszállított berendezéseket jogosulatlanul helyezték üzembe, vagy átalakították. Kérjük a vásárlás után, a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről. Általános garanciális feltételek: A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. Korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a vásárlás helyén érvényesíthet számla vagy blokk felmutatása esetében. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10 kg-ot. A berendezés üzembe helyezése különleges szakértelmet kíván ezért, azt csak arra kiképzett szakember végezheti. A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási igényt csak a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a megfelelően kitöltött jótállási jegyet, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylatot. Az érvényesítés szempontjából nagyon fontos, hogy fel legyen tüntetve az üzembe helyezési szelvényen a beüzemelő zöldkártya száma és a neve (cég esetén pecsét). A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár! Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a (jótállási jegy, számla, üzembe helyezési szelvény) készülék tulajdonosának a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan. Tekintettel arra, hogy a berendezések állás közben is romolhatnak ezért (ha a terméket nem helyezték üzembe) a vásárlást követő 30. nap elteltével megkezdődik a jótállási idő. Kérjük a vásárlás után a berendezéshez mellékelt kezelési utasítását és a garanciafüzetet olvassa el! Kérjük, hogy a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszerviztől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről. A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe! A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe. A garancia megszűnéseinek okai (ha a megbízott szerviz bizonyítja): nem rendeltetésszerű használat szakszerűtlen kezelés átalakítás helytelen tárolás elemi kár helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény az előírt karbantartás hiánya, a karbantartás regisztrálásának hiánya a karbantartás ténye nincs számlával alátámasztva.