Szerelvénycenter GYIK
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket, amivel a szerelvenycenter.hu ügyfélszolgálatát keresték vásárlóink - klíma, kazán, szivattyú, fűtéstechnika vagy garanciális kérdésekben.
Hogyan tudok vásárolni?
Hogyan adhatok le rendelést?
A szerelvenycenter.hu weboldalon a termék kiválasztása után, miután a terméket a Kosárba tetted, ki tudod választani a szállítási és fizetési módokat. A rendelés véglegesítése után emailben értesítünk a rendelésed státusz változásairól.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
A szerelvenycenter.hu weboldalon akár regisztráció nélkül is vásárolhatsz, azonban célszerű az első rendeléskor regisztrálni, mert számos előnnyel jár a tagság neked: minden vásárlás után pontokat kapsz, és már a regisztrációkor is kapsz 500 pontot, amit akár az első vásárlásodnál felhasználhatsz.
Ha bejelentkezve maradsz, értesíteni tudunk az általad korábban megtekintett termékek árainak változásairól, és Kedvencnek jelölhetsz termékeket, amikről árcsökkenés esetén értesítünk. Ha pedig hírlevélre is feliratkozol, egyedi, személyre szabott ajánlatokat kaphatsz tőlünk, ami kizárólag hírlevél olvasóink számára elérhető.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A szerelvenycenter.hu weboldalon termékektől függően akár több szállítási mód közül is választhatsz:
- Ingyenes szállítás: Szezonálisan ingyen szállítás akciót hirdetünk bizonyos termékkörökre, hogy megkönnyítsük Neked az online rendelést.
- GLS Automata és GLS Csomagpont: Igazítsd a saját idődhöz a csomagod átvételét. Csomag paraméterei: legfeljebb 40 kg. A csomagok körmérete nem haladhatja meg a 3 métert.
- Ingyenes személyes átvétel az üzleteinkben: Víz, gáz, kazán, kémény bemutatóterem: 8800 Nagykanizsa, Csengery út 84. / Személyes átvétel, fürdőszoba és szaniterek bemutatóterem: 8800 Nagykanizsa, Csengery út 113/A.
- Házhoz szállítás futárcéggel: Csomagod méretének megfelelően választjuk ki logisztikai partnerünket (ExpressOne, MPL, Kova Trans Kft., Trans-Pack Kft.).
Személyes átvételre hol van lehetőség?
Pipes Kft. Szerelvénycenter - víz, gáz, kazán, kémény bemutatóterem:
8800 Nagykanizsa, Csengery út 84.
Pipes Kft. Fürdőszoba Szalon és bemutatóterem:
8800 Nagykanizsa, Csengery út 113/A.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
A szerelvenycenter.hu weboldalon többféle fizetési mód közül választhatsz:
- Banki átutalás - Díjbekérő: Kövesd a regisztrációnál megadott e-mail címre elküldött utasításokat. Az átutalás feldolgozása 5 munkanap is lehet.
- Fizetés utánvéttel: bankkártyával vagy készpénzzel a futárnak fizethetsz. Ennek díja +400 Ft.
- Nagykanizsai üzletünkben: Díjmentesen bankkártyával vagy készpénzzel.
- Készpénzes befizetés Raiffeisen bankfiókban: A megrendelés összegét készpénzben is befizetheted bármelyik Raiffeisen Bank fiókban a P&S Pipes Kft. bankszámlájára.
- Személyes átvétel esetén: Már SZÉP kártyával is tudsz fizetni.
Befizetési adatok:
P&S Pipes Kft.
Bankszámlaszám: 12088007-01396629-00100001
IBAN: HU86 1208 8007 0139 6629 0010 0001
SWIFT: UBRT HUHB
Közlemény: Megrendelés azonosító
Biztonságos az online fizetés?
Az online fizetés általában biztonságos a fejlett technológiák és jogszabályok (pl. PSD2) révén, de a felhasználók tájékozottsága is fontos a visszaélések elkerüléséhez. Sok adathalász csaló cég próbálja kicsalni az ügyfelek adatait, ezért fontos, hogy mindig megbízható webáruháztól rendelj, és senkinek ne add ki a banki belépési adataidat!
Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?
A rendelés sikeres leadása után emailben értesítünk a Csomagod útjáról. Minden státusz változásról automata értesítést kapsz a megadott email címre.
Csomagkövetés:
Kaphatok számlát a vásárlásról?
Igen, minden esetben kiküldjük a termék mellé fizikailag a számlát. A papír alapú számla a csomagcímke mellett található, a "Számlát tartalmaz" matrica alatt.
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Pipes Kft. Szerelvénycenter - víz, gáz, kazán, kémény bemutatóterem
Személyes átvétel: 8800 Nagykanizsa, Csengery út 84.
Email: szerelvenycenter@gmail.com
Telefonos ügyfélszolgálat: +36-30-902-1076
Pipes Kft. Fürdőszoba Szalon bemutatóterem
Személyes átvétel: 8800 Nagykanizsa, Csengery út 113/A.
Email: pipesfurdoszobaszalon@gmail.com
Telefonos ügyfélszolgálat: +36-30-898-4984
Elállás, garancia
Kicserélhetem a terméket másik méretre/színre?
Igen. A törvényben meghatározott 14 napon belül, indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, tehát visszaküldheted és cserélhetsz másik színre. Feltétele az elállási nyilatkozat letöltése.
Mi a teendő, ha hibás terméket kaptam?
Nagyon sajnáljuk, ha a mi hibánkból, vagy szállításból eredő okokból hibás terméket kaptál. Ebben az esetben kérjük készíts a sérülésről fotót, és küldd el nekünk emailben az Ügyfélszolgálat elérhetőségén. Sikeres elbírálás után intézzük a cserét, a Vevőt nem terheli semmilyen extra költség.
Mennyi időm van elállni a vásárlástól?
A törvényben meghatározott 14 napon belül, indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Feltétele az elállási nyilatkozat letöltése.
Mennyi garancia van a termékekre?
A garanciális időről minden esetben tájékozódj a garancialevélen! Hol található a garancialevél?
1. Bizonyos termékek esetén a garancialevél benne van a dobozban, kiszállításkor így a doboz belsejében találod.
2. Bizonyos termékeken a dobozon kívül található a garancialevél, átlátszó fóliában, a csomagcímke alatt ragasztva.
Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?
A legegyszerűbb és leggyorsabb módja a garancia érvényesítésének a szakszervizbe történő visszaküldés. Szakszervizekről minden esetben tájékozódj a gyártó oldalán.
Ki fizeti a visszaszállítás költségét?
A visszaszállítás költsége minden esetben a Vevőt terheli.
Mennyi idő alatt kapom vissza a pénzem?
Sikeres elállás esetén a visszaérkezés és termék ellenőrzése után 14 nap. A visszatérítés értéke bizonyos esetekben az értékcsökkenéssel csökkentett érték lehet.
Adatvédelem
Hogyan módosíthatom az adataimat?
Személyes adataidat bármikor módosíthatod. Lépj be a Személyes oldaladra, és elvégezheted a módosítást.
Biztonságban vannak az adataim?
A Pipes Kft. elkötelezett amellett, hogy a személyes adatokat a legmagasabb szintű biztonsággal és a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezelje. Az Adatkezelési szabályzat célja, hogy átlátható módon bemutassa, hogyan kezeljük a vásárlók és látogatók személyes adatait a szerelvenycenter.hu weboldalon, továbbá, hogy milyen jogokkal rendelkeznek a felhasználók az adatkezelés kapcsán.
Kedvezmény, céges vásárlás
Adtok mennyiségi kedvezményt nagyobb rendelés esetén?
Igen, csomagban és több termék rendelése esetén kedvezményt tudunk biztosítani. Keress minket ügyfélszolgálatunk elérhetőségén!
Szállítással kapcsolatos kérdés
Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállításkor?
A futárcégek legkésőbb a kiszállítás napján reggel telefonon keresnek téged a kiszállítás pontos időpontjáról. Ha aznap mégsem sikerült kézbesíteni, általában a futárcég 2-3 napig megpróbálja kézbesíteni, aminek nincs a Vevő számára extra költsége. A raklapos szállításnál is van nyomkövetés - emailben, sms-ben, és hívás formájában, ebben az esetben van extra költsége a második kiszállításnak, így kérlek figyelj az átvétel pontosságára.
Van lehetőség ingyenes szállításra?
Szezonálisan ingyen szállítás akciót hirdetünk bizonyos termékkörökre, hogy megkönnyítsük Neked az online rendelést.
Általában mennyi időbe telik a szállítás?
Munkanapon 24 óra, onnantól számítva, hogy átadtuk a szállítást végző futárcégnek. Raklapos termékek rendelése esetén is.
Termékkel kapcsolatos kérdésed van?
Látogass el blog oldalunkra, ahol folyamatosan frissülő cikkeinkben naprakész és aktuális kérdésekkel foglalkozunk a termékekkel kapcsolatban.
Tovább a Blogra →Nem találtad a válaszod?
Ügyfélszolgálatunk készséggel segít! Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben.
Hívj minket!